jag har aldrig varit bakfull

vill jag lova att jag har. idag blev en sån dag. hade en hääärlig valborg med mina bästaste kompisar, det grillades hos jess sen sluta de med ferre där, en jätte trevlig kväll. nyss kikat på bilderna från igår, ha ha säger jag bara. draget! vaknade sju första gången och gjorde första vändan på toaletten, så sprang jag mellan toan och sängen fram till tolv. Då slutade jag kräkas och fick sova två timmar, så två var jag på benen, nästan. Men nu, efter lite thaimat på kvälla så är jag så gott som återställd. har varit så gott som irriterad heeela jävla dagen och kommer fortsätta vara, varför vet jag inte. blir sur på småsaker och långvarit sur, men snart är det sängdags, vaknar säkert lite gladare imorgon.

lägger in lite bilder, resten kommer på fejjan imöra.
SMAJJ älska er, finaste människorna på jorden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0