jag gillar min mamma. & min kjell

hejsan hoppsan. inte haft tid eller lust att blogga, mina kvällar består av patiens spelande med ida, eller bowling med matilda. vilket liv, jag vet. igår klarade jag italienska provet, var lite busig men så kan de bi. red även på mina vackra damp häst med kajsa, jises vad pigg han är, lite jobbigt men ska fan inte klaga. snart så släpps dom på bete och då kommer han bli tjock och slö.

ledig idag, gick upp i skaplig tid ändå och hjälpte louise att knoppa gillis. blir ju att bo där i helgen med juttis, har vi tur hinner det fixas internet till oss, annars kommer vi avlida. dock har jag ganska fullt upp i helgen. annars.. just nu har jag skit tråkigt, ingen vill spela msn spel med mig :-( och jag måste vänta till två innan jag far till stallet, då slutar kajsa å vi ska få lite blåbärspaj, sen blir de dressyrträning.

saknar bullermyrens damlag, kunglaget!

Kommentarer
Postat av: ida

sv; hahahaha, mmmm richard <3

2010-05-28 @ 17:51:46
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: ida

& ja, jag saknar det med..

2010-05-28 @ 17:52:01
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0