hello beautiful sunday

helgen har ju varit som den varit. men nog har jag och juttan skrattat en hel del också! vädret uppskattades mycket idag, hästarna är släppta på betet, snart sommarlov. känns bra, känns väldigt bra. dock är det en del plugg kvar som måste göras, vet vad jag ska göra i veckan iallafall.

idag gick jag upp i tid och fodra hästar hos louise, tog mitt pick å pack sen åkte jag till dramboi. fick bli en mysig barbacka tur i solen! nyfriserad å fin är han också. kajsa och jag brumma vidare till lisselhaga, fixade boxarna där. brumma hem och for ner på match. en förlust, men med ett jävla bra spel. skapade mycket målchanser, otur med några stolpskott. men dom var duktiga! varit lite med jutten på kvällen, och nu funderar jag på att sätta på en film och somna. hoppas på fint väder imorgon!

natti


Kommentarer
Postat av: Mortenkaroline

Very interesting site. Lots of good information.

2011-07-29 @ 08:44:47
URL: http://mortenkaroline.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0