hannah ljuger så jävla hårt

hannah har gått på kryckor, så är det bara. K R Y C K M O N G O


fan vad jag gillar skolan, synd att det är så lite kvar bara, men det bästa är att vi har jätte mycket att göra på den lilla tiden som är kvar och jag tycker verkligen att det är ski troligt.. verkligen!
annars så var de en chill dag, klarat engelska b trots att låga odds. Jippi! hjälpte mamma lite på jobbet, det var inte kul. det har bränts på kroppen hela dagen, inte kul. Köpte skor och avmaskningsmedel på kupolen, så var till stallet en vända å maska av honom lite, red en sväng med tantgänget och sara å. dumt för jag borde ha pluggat istället, sitter här å har pluggat i snart två timmar. är helt slut och har inte lärt mig mycket alls, men det får gå som det går imorgon då. tänkte ta en sovis imorgon å plugga lite mer, behövligt. Något som är ännu mer behövligt är en dusch just nu. få bi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0