gillar inte rubriker.

mina kläder hade inte torkat, trots att element och fläkt var på. eftersom jag är hemlig i mitt ridande red jag i blöta ridbyxor, gick fint det också. var ute och galopperade med matilda. hem och käkade lite, umgicks med fusk solen och sen for jag ner till louise som kom på ikväll att hon ville tävla imorgon, så in i det trånga lilla huvudet skulle ett nytt program få plats. märks väl imorgon hur mycket som gick in i nöten. fixade roffe sen åkte jag hem.
upp i tid imorgon å följa med lollo sen spendera dagen i stallet!

kingeling fyller ett år idag. samma dag som kajsa, dom är som gjorda för varandra, två yrväder =)

Kommentarer
Postat av: kajsaaa

mycket bättre bild :)

2010-05-22 @ 09:47:32
Postat av: elin♥♥♥

jättesöt bild :D

2010-05-22 @ 10:47:01
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0