finfredag

hejsan alla små läsare.
tillbringade några timmar i stallet på eftermiddagen, var ute och red en sväng baris med kajsa&matilda. matilda hade kameran med sig så jag&kajsa + våra fina hästar ställde upp som fotomodeller. blev många fina bilder, tänkte visa några nedan. dramboi fick pussar och massa gottis i krubban och även ett schabrak.

skulle varit med mina vännisar men eftersom jag somnade efter två inatt och klockan ringde sju så är jag helt slut och har huvudvärk. så blev hemma ikväll. har ju fått datorn, sköööönt. så blir att glutta här och kika på tv. puss





söta djur

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehaha kul om din mamma skulle läsa din blogg ;)

gullisbilder :d

2010-05-07 @ 23:19:55
URL: http://johannasod.blogg.se/
Postat av: kajsa

finaste=)

2010-05-08 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0