fina stall lördag

Var med louise på dressyr imorse ju, hon kunde programmet men trots de så gick det inte så bra, lite orättvist tycker jag men vad spelar de för roll vad jag tycker? dom var duktiga. solen har lyst fram till sex, jag och kajsa har fixat i stallet, käkat favoritmaten, vad kan de va? haha! sen har vi gått en längre promenad med oskar & hugo, vi tog oss en skritt tur, vi puttsade alla saker, tog oss en skritt tur med sara när regnet sluta. blev i grimma & grimskaft, vi hade ju kladdat ner skiten. var mysigt,vi gick en promenad till med oskar & hugo =) gått i shorts hela dagen. efter ha spenderat nio timmar i underbara underberg så sitter jag nu här och har nyss käkat grillat, gött. kajsa kommer om ett tag hoppas jag. får se om vi går ut och går igen, eller myser till en film.

ida & jag har pratat om vårat gamla älskade vackra fina jävla lag. det är saknat, så jävla mycket saknat. skulle göra mycket för att de fick bli vi igen, för att de skulle gå. men nu finns de inget att göra, tråkigt nog..

lägger mig i sänggggggggggg!

Kommentarer
Postat av: ida

ja, det var nog lite för bra för att vara sant, det där fina jävla laget...

2010-05-22 @ 23:31:24
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: Morgantine

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-09 @ 08:26:36
URL: http://morgantine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0