två jävla dagar kvar.

det är inte ens de, tisdag har snart passerat, onsdag kvar.. och vad händer imorgon då? jo det vanliga, dvs typ tandläkaren & dramboi ;-) blir min sista ridtur på sex veckor, sex fucking jävla veckor. men jag vet att han kommer skötas och få sin motion så det känns ju faktiskt skönt.

idag så har dramboi blivit skodd på förmiddagen, tog mig en ridtur med sara&kajsa efter de, också den sista med dom på sex veckor, suck haha. min dag gjordes iallafall när jag fått höra att hopptränarn sagt till kajsi att dramboi var riktigt fin förra veckan på träningen, det var han faktiskt, synd bara vi inte kan komma någon vart nu på sex veckor och hoppas fortfarande att han kommer vara lika rolig när jag kommer tillbaka. så jävla sugen på att prova en tävling med han, älskade.. käkade lite onyttigt med louise&kajsa. sen har jag vilat och tittat på greys hela kvällen för att inte bli dålig!

sara har opererats och uppdaterat mycket, jag är sjukt nervös nu. jag hade svårt att sova inatt, haft ont i magen och varit hela svettig i mitt kalla rum :-O vilket inlägg de blev,  men jag gruvar på mycket just nu. det är operation, skolan måste tas tag i, känns jobigt att inte få ha ett liv på sex veckor, sen även en del personliga problem.. det känns tungt nu helt enkelt.

jag tror inte jag har så mycket mer att säga nu, godnatt. tandis tidigt imon!

att gråta hjälper, för stunden..

Kommentarer
Postat av: ju

det kommer gå hur galant som helst. poff så är dom där veckorna förbi. pyss

2010-03-17 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0