the smile on your face

hur kan jag vara glad i detta skick? jo det går faktiskt, erica ringde tidigare och talade om att vi fått mvg på vårat reportage, de flesta hade fått g, så kan vi vara mer än nöjda eller? är ensam hemma idag, vilket betyder ingen service. så jag har legat i min säng och sett greys sen jag vaknade, snart är mina säsonger slut :-( men har tagit ett uppehåll nu för jag har faktiskt tänkt att plugga lite naturkunskap, akutsjukvård, matte och engelska.

tog förresten bort bandaget en stund idag för att kika lite om jag kunde se såren, icke då, såg plåster med blod innanför och en svullet blått knä. så linda på bandaget igen. kommer en bild någon gång.

plugg nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0