söndag kväll med ozzy tätt intill

hej, ligger och tittar på trean, är en film med lopez. Den duger, jag har ozzy bredvid mig och har precis dampat på kingen som har sin kvällsdamp som varje kväll efter sista promenaden. han rusar runt med en pipleksak i munnen och upp å ner för sängar å soffa. en jävla gris, han hoppade upp på mitt onda knä också, skulle kunna slå ihjäl honom just nu. stängt in mig och ozzy nu iaf.

jag har duschat idag ju, var länge sen det var så skönt att duscha trots att det var komplicerat. sen har jag haft sällskap av ida i många timmar, det var också riktigt skönt. sen har jag sett på tv och snokat på datorn hela kvällen, roligt. nu ska jag se vidare och mysa med ozze

Kommentarer
Postat av: Rikardlive

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-05-24 @ 09:48:10
URL: http://rikardlive.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0