sick

hej, sjuk igen. alltid lika roligt, roligast är att är jag sjuk på torsdag får jag inte opereras, och det förvånar mig inte om de blir så men min jävla otur hela jävla tiden. jag har varit hemma idag och mockat åt dram, hans nya transportskydd passade, pjuh. jag har funderat mycket, man borde sluta lägga ner energi på att hålla en vänskap eller relation uppe om det bara är en som jobbar för de, ska en person få jobba för att det ska funka mellan två, nej det tycker jag inte. jag må vara fjantig men sant, och hur ska man orka? man orkar inte när personer lägger alla val på en, man ska höra av sig, man ska de ena och det andra. funkar inte med att en försöker.  nej jag är inte på humör och kommer nog inte vara de på några dagar framöver. blir inge torgny med mina vänner i helgen :-( måste bli frisk, suger hårt, men what to do.

nu ska jag lägga mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0