om 76 dagar

igår kom järngänget och vi käkade lite gott, drack lite gott, lyssnade på bra musik och hade trevligt. senare på kvällen for dom vidare på fest, tyckte de var dumt att jag med knät skulle följa med så blev hemma, men kajsa kom och gjorde mig sällis en bra bit in på natten så det gjorde inget. få bilder togs ska inte lägga upp mer än en, blir nog en jävla gnäll på dom dära. ;-)

vaknade åtta imorse, hur pigg som helst. men tvingade mig att somna om och lyckades sova några timmar till. sen har jag bara ätit frukost och kikat på tv. som en söndag ska vara, slapp. ikväll ska jag åka ner till dramboi, allt för länge sen jag såg honom nu. så det ska bli mysigt. skola imorgon, gör mig inget faktiskt. jag kan inte göra så mycket roligt om dagarna iallafall så det är roligt att vara i skolan. haha sa jag att jag tycker det är roligt att vara i skolan? jo, men just nu är det de.

puss


jessica, jag & lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0