lördag

Hej operationen är gjord, doktorn sa att den gick bra. inte haft någon smärta alls i knät tills inatt, inte mycket smärta men det känns som att de bränner där dom har gått in, i såret typ. men kan inte göra något åt de då jag har bandage på. igår kväll kom jag på att mitt liv är på botten, skolan går som sämst, det händer saker med mina vänner, jag är ny opererad och kan inte röra mig, jag får inte rida på fyra månader, det är halva sommaren, laget läggs ner, känns i hjärtat. även några privata grejer. det finns inte mycket som är bra nu, hur ska man orka sig upp från botten ens? det kommer jag inte göra..

mina dagar framöver kommer bli tillbringade i sängen, med mini datorn och greys anatomy, bästa mamma köpte mig en till säsong. ska kika vidare på greys nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0