kan man ha tråkigare

Har precis skrivit i korsbandsbloggen, hur ska jag orka skriva varje dag? men jag lär försöka, det kommer hjälpa mig i tre<n. idag vaknade jag åtta, var ute och gick en mil, duschade och for till kupolen och shoppa rejält. sen tog jag mig en ridtur på 2 timmar i solen, det var mysigt, när jag kom hem så var jag ut och sprang med kingen tre varv runt skräddarbacken, sen har jag tagit det lugnt bara. tror ni på mig?

nej, idag har jag vaknat tidigt, sovit dåligt inatt. jag har legat i sängen, legat i sängen, fått ont i nacke och rygg, legat i sängen, kryckat till toan, kryckat till köket, legat i sängen. sen kom erica och kajsa, det var mycket uppmuntrande. jag och erica har pluggat, ja det är sant, vi har pluggat! och en lördag kväll dessutom. tappa hakan.

skönt att ha den grejen gjord iallafall, men finns mer att plugga på. jag vill inte ha natt, jag kan inte sova bra på nätterna, det är sjukt jobbigt. men what to do, om ett tag är jag bättre, då ska jag leva livet så bra de går. gruvar mig över att gå till skolan, jag vill gå till skolan om en månad kanske, men samtidigt känner jag mig stressad och måste dit. men jag pallar inte med kryckorna, suck. men om några dagar kanske jag pallar. äter lite tefat jag fick av erica, mm och ska nog käka lite b&j jag fick av kajsa, mmmm sen blir de greys tills jag somnar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0