jag ser de snöar

godmorgon, har sovit bättre denna natt, men att ligga på rgg ger mig rgg smärtor också, men får ta mig en massage när jag är bra om någon månad. idag är jag inte avundsjuk på dom med två hela ben, idag är ingen dag man vill ha häst så tänker inte klaga så mycket över att jag måste ligga i sängen, tänkte plugga lite istället. slutat med is på knät, har ändå inte ont. jag förstår inte hur sara kan ha så ont och måste äta värktabletter, jag har inte ätit en enda tablett och har inte haft ont alls. det har bränt lite, men det var inget som gjorde ont om man inte tänkte på det. har snart fyra avsnitt av greys, sen ta mig på toa sen och ropa på mamma som får komma med frukost, idag får jag duscha också, inte gjorde de på några dagar så det ska bli hur skönt som helst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt o få bli lite ren :)

2010-03-21 @ 15:59:55
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0