jag hatar att ha det såhär

hejsan. ligger i sängen fortfarande, vaknade klockan ett, så har fått sovit ut i 14 timmar, skönt. men nu har jag huvudvärk. det är dags att börja äta mat och försöka få i sig lite mer om dagarna fast det är så jävla krångligt med kryckorna. idag skulle vi bara haft en lektion mellan typ nio och halv elva. men skulle inte kunnat få skjuts hem förän 4 så blev jag hemma idag, klagar inte. behövde verkligen sova ut.

alla greys säsonger är slut nu! och det slutade hur spännande som helst.
jag vet egentligen inte varför jag bloggar, det finns ändå ingen som bryr sig och vill vara delaktiga i mitt tråkiga jävla liv just nu, och jag tycker inte det är roligt att blogga ens. Men jag har inge bättre för mig på dagarna, har så tråkigt att blogga flera gånger om dagen skulle vara lite roande.

längtar efter mina vänner och imorgon blir det en kväll med dom, tänker ta mina kryckor och glömma allt jobbigt. ni är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0