fyra hjärtan, två handleder? naa

allt är inte som man tror, inget är som man trott det ska vara.
men jag vet att jag varit i skolan idag, och jag har faktiskt snacka alla knäppisar i s2rb men det var ett helvete att krycka runt. var på studiebesök på sos alarm och akuten, det var intressant! jag fick åka rullstol där så blev inte så jobbigt, någon lång, svettig stäcka med lever och jävlar vilka arm muskler jag kommer ha av detta skuttande.

kom hem lagomt sent och har tittat på 4 avsnitt greys och suttit vid datorn, tänkte plugga lite naturkunskap nu i 40 minuter, sen har jag en timme på mig att duscha och fixa, nio blir det mys framför andra avenyn med lite tefat och toffifee som mamma köpt till mig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0