fisdag

hejsan, jag är inte på humör varför vet jag inte. men jag förstår mig inte på vissa människor, jag orkar inte ens försöka förstå mig på, men vi är olika och skulle väl vara förjävligt om alla var lika. dramboi fick sin vaccination idag, men innan de var vi ute i två timmar i solen. måste passa på att rida nu, tio dagar kvar till operation! måste njuta av dom sista dagarna på hans fina rygg. sen får jag inte sitta på den på 6 veckor så.. jag funderar på att lägga mig och se greys, det är bäst.

och brudar, jag hoppas verkligen de blir en torgny kväll i helgen, jag behöver det och er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart det blir :*

2010-03-10 @ 17:39:00
Postat av: S

de bliiiiiiiiiiir!!!!!!! wiiiiiiiiihoooo så peppppp:D

2010-03-10 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0