en regning lördag som denna

vaknade och fick stressa, blev att åka med ida + familj och kika på lite fotboll på vallen. det började regna och blev kallt, for hem till ida, fika lite. har ni varit hemma i någon timme och ska snart börja plocka undan lite på mitt rum, är inte okej att det ser ut som det gör. sedan ska jag duscha, fixa och invänta mina brudar! är redan hungrig så jag hoppas din mat är god jess.

nu har jag inte tid att sitta här, hoppas ni får en trevlig kväll för det ska jag ha! bjuder på lite bilder.

mamma köpte ett schabrak och en ny pjamas till dram,
lite söt, regnbågsfärgad.

ops, inge skrot.

knät, svullet å fint


Kommentarer
Postat av: ida

finfina bilder! ;-)

2010-03-27 @ 17:56:12
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0