en bra söndag

hej, har inge söndags ångest idag, gissa vad. är ledig imorgon! vi har friluftsdag och jag har valt att vara med min häst och så ska det få bli. jessica joinar mig hoppas jag. idag har jag slöat, precis som igår. jag gick upp imorse och släppte ut hästarna, åkte hem, käka thaimat till frulle, hehe! sen titta jag på greys från 9 till 14 då somnade jag, sov i två timmar. tog mig upp och in i duschen, sen har jag varit på en liten promenad med hundarna åsådär. länge sen jag hade en sån chill helg. dock har jag ju fått gått upp halv åtta hela helgen, men det har inte varit jobbigt, solen har lyst in på mitt rum och vädret har varit kalas så det var lätt att ta sig upp ur sängen och sen att fått mysa med min vackraste två mornar i rad har varit underbart. han är så gulli :-)

ikväll är de bra på tv, så har tänkt att kolla på den, ska inte kolla på mer greys idag, jag har blivit helt fast i det, jag har kollat nästan hela tiden sen i fredags! jag drömde om greys inatt, men det är bra!
bara för att jag har en sån gulli häst ska ni få se mer bilder på honom idag



han har så snälla ögon, han är världens snällaste varelse. aldrig elak, sötisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0