det handlar inte om att välja

jag har ridit på älskade idag för sista gången på sex veckor, längtar redan tills jag får sitta på hans rygg igen. vi tog en barbacka tur med mycket galopprace även jobba lite, han är så underbar. donat i stallet någon extra timme bara för att. tuff tuff tåget har gått i konkurs också, i like. mensen har kommit och jag har rejäl mensvärk och nervös, jobbig kombination där.

imorgon bitti ska jag upp och duscha igen me de där speciella svamparna sen far vi mot stockholm. kommer hem på fredag, om jag ens vaknar.. jo det måste jag göra! det gjorde sara. önska mig lycka till nu käraste.
provat kryckorna, känns som att jag är haj på dom alltså, men jag vill inte! jag vill inte jag vill inte jag vill inte. men jag vill spela fotboll sen så nu gör vi något åt de.

andra avenyn nu!


Kommentarer
Postat av: Elin

lycka till! :) <3 blöd inte ner för mycket sjukhuskläder ;) nejrå puss puss

2010-03-17 @ 23:08:54
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0