borde, borde inte

hejsan! har varit igång hela dagen. slet på jobbet så svetten rann, ny persnoal = segt. så fick jobba över och kötta lite, drygt. sen har jag ridit i det fina vädret, kingen fick följa med han också, han gillar hästarna ganska mycket, mycket mer än dom gillar honom. färgade hår på erica när jag kom hem sen for vi till donkis för att mätta magen, träffa lite vänner där som följde med mig hit och kika på film och myste lite.

det var en oplanerad och spontan kväll med sköna typer, jag klagar inte! mamma&kjell är ute på personal fest och roar sig, dom skulle inte bli sena, så brukar de låta och dom har inte kommit hem än så. jag borde sova nu jag, klockan ringer tidigt imorgon, inte fem, skönt nog men sju. så då ska jag ner till stallet och släppa ut djuren!

nu ska jag nog slå på en film och mysa lite. 

;*


4 år sedan, bra små&söta va?

Kommentarer
Postat av: kajsa

ååå va söta =)

2010-03-07 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0