älskade

jag saknar dramboi så det gör ont, jag vill bara slänga armarna runt hans hals och bara få känna hans doft, pussa han på sin lilla stjärna i pannan, känna hur han andas..imorgon för ett år sedan saknade jag också dramboi tydligen, dock hade jag inte varit utan honom och skulle nog inte vara det i några veckor till..
ska nog åka till honom på lördag, behöver de.


varit i skolan idag, det är jobbigt fan, jag är slutkörd när jag kommer hem. blev lite osams med marita, fan. tror iallafall att naturkunskaps provet gick bra, det gjorde mig lite gladare! gått mycket sen jag kom hem, utan kryckor och jag gick riktigt bra faktiskt. och kan sträcka på det helt, utan att det gör ont.

mer greys nu. det är små sorgligt..
ta vara på dom ni älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0