6 veckor, jag kommer sakna att sitta på din rygg, pussa din mjuka mule..

godkväll, känner mig lite piggare och det är ju hur bra som helst och hoppas det fortsätter åt rätt håll. igår red jag en liten sväng, borde egentligen inte, men sex veckor känns nog jobbigt att inte få rida på, rider jag inte dom sista dagarna fram till operationen blir de ännu längre, måste passa på. men har bestämt mig för att kurera mig i helgen, så idag har jag haft utsläpp och mockat och fixat, blev ingen tur fast jag var grymt sugen.  och imorgon få johanna ta honom så då blir jag hemma heeela dagen.

jag la mig och titta lite greys när jag kom hem från stallet kring nio, och sen sov jag till ett. åt lite thai mat, mmmmmmmm det gör mig nog frisk :-) och sen har jag kollat mer greys, har en liten paus nu, började på säsong tre igår, har snart sett halva !? :-O och då har jag inte ens opererats än, tur jag har en till säsong. men den är till efter operationen. är ensam hemma idag, det suger ju lite, hade varit roligt om jag varit piggare, då kunde jag och mina tjejer haft torgny kväll här ju. men det får bli melodifestivalen med hundarna istället.

nästa vecka, då händer det grejer, både någon bra och någon jobbig. men i slutändan blir nog allt bra.

du är så jävla bra



Kommentarer
Postat av: Elin

söt du är :)<3

2010-03-13 @ 19:33:04
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: ida

finis franco!

hoppas du blir bra snart så du får operationen överstökad. krya på dig vännen!

2010-03-14 @ 13:31:03
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0