tillbringat dagen i strömsholm

tjena! inte haft tid att blogga. men nu fan, nu gör jag de!

imorse åkte jag, kajsa & eva-maria till strömsholm och tillbringade hela dagen där. vad vi har skrattat alltså, sköna typer dom där eva-maria&kajsa är måste jag säga. tur vi har bästa dressyr tränaren kajsi! vi fick vårat älskade donken också, mmm. gav hundar käk å rasta när jag kom hem kring halv tio. for ner till stallet med kajsa för att ta en kvällstur, eftersom vi tränade dressyr igår tyckte jag han behövde röra på sig idag faktiskt. så blev en mys baris tur. sen fikade vi med katterna i stallet, riktigt mys. väntar på ida så vi kan spela lite patiens. sen blir de väl läggdags. imorgon har jag inga planer förutom stall å plugga lite. ska regna imorgon, tråkigt med sant. hoppas yr ljuger.

just de, fick med mig en kavaj idag och ett vitt dressyr schabrak! bild kanske kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, tur det =)

2010-06-06 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0