nu har jag också sommarlov

hejsan, vädret är just nu absolut inte det bästa. men jag har fått sommarlov, startar min resa till turkiet med fina vänner inatt och kvällen ska tillbringas i ett partytält med klassen. jag är pepp, riktigt pepp. så blir nog inte mer skrivande här förän nästa helg då jag är tillbaka. har tänkt att ha en super resa, men ska ta de lugnt också. dumt att sulla till de nu när mamma inte är med.. känns lite jobbigt att åka utan mamma!!! erkänner, men det ska bli roligt ändå tror jag :-) bara handbagaget kvar att packa, och det ska jag försöka göra inatt. så jag blir lugn ikväll, lite iallafall. känner mig inte så sugen på att resa full/bakfull. snart kommer mamma och hämtar mig så far jag till erica för att fixa håret å träffa lite fler tjejer!


+ de två mörkhåriga! here we goooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0