mitt lilla svullo

jises vilken dag. har knappt varit hemma idag förän nu. gjorde svenska redovisning på svenskan idag, och teoretiskt å praktiskt prov i akutsjukvård. är godkänd iallafall och det är väl viktigast. dirket efter skolan for jag till banken med louise, sen till träning. var lite folk på träningen idag så var lite boring. for dirket till stallet sen, dramboi var extremt svullen i ögat. antagligen för att flughuvan trillat av å blivit irriterad där. tvättade med lite vatten å hoppas på att de är bättre imorgon, ska tvätta de då också. skrutten! sen till louise, käka å fota när hon red och nu sitter jag här. klar med plugget för denna vecka, har lite kvar tills nästa vecka sen är de slut på eländet, funderar att göra klart de redan ikväll så slipper sen.
känner mig inte på topp humör. Men idag var jag fan med på fotbollsträning, körde passningsövning å skott! fan vad roligt de var, har lite ont i låret nu men det gör inget tror jag!

hejs

Kommentarer
Postat av: ida

sv: drombosi<3neisi

2010-06-03 @ 21:35:25
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0