hon gör det igen!

hejsan hoppsan! skoldagen varade inte länge, gjorde psykologi provet. klart godkänd är jag iallafall men skulle sitta fint med ett mvg, ett mvg i psykologi kan ju vara roligt. jag spelade lite boll med mitt huvud i bikini när jag kom hem, om det alltid kunde vara sånna här dagar alltså. köpte mig som sagt en boll idag, så nu har jag en utan hål och som inte lägger sig på pannan. Slog ju mitt rekord i nickningen här på kvällskvisten, hela 36 nickningar. Det går framåt och jag saknar att spela fotboll så jävla mycket. Men får ju vara med lite på träningarna å visa för tjejerna så får nöja mig med det faktiskt.

inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort denna kväll heller, jag orkar inte mer. har pluggat tillräckligt och det får gå som det går faktiskt. slutar halv fyra, sen blir det träning! nu inväntar jag ida på datorn, vi måste ju dra lite patiensdueller föfan.

 


Kommentarer
Postat av: ida

haha, snabbsdusch du vet ;-)

2010-06-01 @ 23:17:39
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0