för mycket att berätta

för lite tid och ork för att gör't! jag har iallafall spenderat min vecka i alanya nu, med mina vänner. trots att resan började lite tugnt så blev den bra! jessica kunde haft en roligare vecka, men jag hade de trevligt. det var galet varmt, galet hotell, träffade galna svennar å turkar. det var galet! skönt att fått komma hem igen.

tog med oss solen hem märkte jag, härligt det. idag har jag varit till falun och träffat sjukgymnasten, såg jätte bra ut fast jag inte gjort min träning.. men men! sen drog jag&jutt en runda på stan där, hittade mycket lite, men det var något att få med hem iallafall. vi har träffat lollo en sväng och solat på hennes utebord. nu ska jag slänga på mig ridkläder och åka till hästi, hoppas att skon sitter ok så det går att ta sig en ridtur! drömde att skrutten dog inatt, uh!

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0