you are not alone

godkväll
trött är det rätta ordet för att beskriva mig just nu. men har faktiskt varit uppe sedan fem imorse, jobbade till ett. det var lite körigt på jobbet, mycket att göra. tog mig en ridtur trots att jag var slut i kroppen, solen tittade fram när jag var ute i skogarna, mysigt. ikväll har jag inte gjort så mycket, suttit här. louise tittade förbi och behövde något mot lingonveckan, klart hon fick lite material till de. vi tog en promenad med hundarna och nu är jag tillbaka här. tror ida vill spela lite patiens mot mig, och jag vill spela mot henne så låter som en alldeles utmärkt idé!

jag tänker på dig min fina vän, you are not alone, i'm here with you!

Kommentarer
Postat av: ida

we do the play ;-)

2010-07-31 @ 22:55:53
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0