tititititisdag

det har åskat & blixtrat ute, ganska mysigt och jag är glad över att jag inte är på sportfältet just nu alltså. har tillbringat så gott som hela dagen där, två jobbiga förluster, för många skadade tjejer och en fick åka med ambulans därifrån. känns inte riktigt bra inför morgondagen. men vi får göra det bästa av situationen. jag har nyss ätit dagens första måltid, gött. och nu har jag tänkt att hoppa ner i duschen, känner mig lagomt äcklig. först har jag svettats sedan har det regnat på mig, men smart som jag är hade jag med mig paraply och regnjacka ner idag. hur bra som helst! blir att mysa till en film senare, känner mig trött. blir nog några timmar på sportfältet imorgon också. när jag åker ner det vet jag inte, beror på annapanna.

tycker lite synd om hästarna ute i detta väder, men dramboi levde för en halvtimme sen och det hoppas jag att han fortfarande gör, skrutten..

nej, duschen ropar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0