stucken gris

jag är helt död! jag bröt ihop igår. det var skönt att de riktigt brytit ut nu för en gångsskull. så jag tog mig en ridtur iallfall. kom hem sent och kunde inte sova alls igår! somnade ca 3 och 5 ringde klockan igen, upp å jobba. två koppar kaffe så blev jag lite piggare. helt död nu!

jag for direkt till fältet å kika på två finaler sen har jag legat lite i soffan. vädret är inte okej, det spö regnar verkligen! kul att mamma&kjell har jätte varmt med sol, och snart har kajsa och ida det också. fan då! här ska det regna och åska.. skulle ridit idag men verkar inte så, så ska väl ner å hämta boss om en timme. ska ha honom inatt.så får ha en liten bäbis sängen. :-) imorgon ska jag bara ha en skön dag, det behöver jag nu känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0