seven

tjena, efter jobbet träffade jag julia, minns faktiskt inte vad vi gjorde igår.. men hon sov här iallafall och var skönt med sällis, såklart! imorse gick vi upp i tid trots att det var mycket lockande att sova en timme till! vi har varit till forsbacka och vänt, sen tog vi oss en ridtur på sune och dramboi. kom precis hem från dressyrtävling med louise, dutti! och ska snart ner och hämta henne igen, hon är mitt sällis ikväll, får se om vi knäpper en eller två och myser lite. jag är trött och jag är lycklig över att jag är ledig imorgon!

kingen blir rädd för sitt skällhalsband som durrar när han skäller, dock är det jag som skäller nu. hihi! nej tjoflöjt nu alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0