nu var de slut på de roliga

hej i värmen, varit på fältet hela dagen lång. stressa upp imorse och åkte ner till tio med bästa anna. vi vann våran placeringsmatch på straffar, duktiga tjejer. det fick ett bra avslut iallafall. har varit en jobbig dag på fältet. känt igen mig så mycket i en händelse och har funderat alldeles för mycket idag. var skönt att lätta lite på det jobbiga iallafall. lär tacka anna, världens bästa anna. nu har jag nyligen kommit hem.
jag är ganska bränd i ansiktet, svider lagomt. mamma&kjell har åkt till madeira nu och moster har kommit så har sällis över helgen, sen blir jag ensam under veckodagarna. ska bli lite skönt iallafall. väntar på mat och borde rida ikväll, men är helt slut och jobbar såklart tidigt imorgon. så får se hur de blir då, ska åka ner och pussa lite på honom iallafall.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0