nu är de slut på det roliga

peace and love är över, ganska skönt. fan vad sliten jag är, alkoholen, värmen och allt härjande hela nätterna har gjort slut på mig. inatt sov jag och ida, knappt tre timmar sen for vi iväg med dressyrtränaren på tävling. kvavt och varmt = svettigt. men det gick! dock bättre för mig än för ida som inte alls var på topp. hihi! sovit tre timmar nu på dagen och funderar på att gå och lägga mig nu, men är nog för varmt för att ens kunna somna, samtidigt ska jag upp fem imorgon så somna innan nio skulle behövas. får se hur det blir då!

har två köriga veckor framför mig också, känns lite jobbigt. men det är bara att tuta & köra!

forever

Kommentarer
Postat av: ida

hehe, jag mår fint! ;-)

2010-07-05 @ 00:31:51
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0