jag har slutat att bli förvånad för länge sen

ja. jag är irriterad, känns som att jag är det ganska ofta. är det mig det är fel på eller har jag rätt att vara irriterad hela tiden. jag är så trött på allt och alla! jag säger då de, ensam är stark. så jävla sant

dagens + är att det lilla jag var bakis gick över ganska fort och det är jag glad över. tog mig en skritt tur barbacka med kajsa, skönt att hon är tillbaka igen säger jag bara. vi har lagat mat och åt och jocke också. jag önskar att jag också kunde bli brun, det är så fint. kajsa var så brun och fin. jag vill också! jag önskar att allt inte var så komplicerat, allt är så komplicerat nu och jag vet varken ut eller in! jag har som vanligt varje kväll ont i huvudet och jag är ganska trött, tur för mig som börjar sex imorgon bitti. alltid skönt att få somna i tid.

nu ska jag se om det är något vettigt på tvn annars får de bli lite greys tror jag. längtar tills säsong sex kommer ut, åå. jag vill på grönalund, eller liseberg. fan vad tråkigt inlägg, tråkiggggggggggggggggggggggggggga josephine. slutar här, genast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0