hon drar en gäsp

hejsan, har nu äntligen kommit hem. har varit igång hela dagen lång och det känns i kroppen! direkt efter jobbet var jag på äventyr med julia&louise. pysslade massa med dram sen, haft lite dåligt samvete. har varit fullt upp nu under peace and love, så idag blev de mys och ridtur. direkt ner på träning sen, dirket till louise och nu är jag hemma. hungrig och trött! har en aning huvudvärk också, så ska slänga mig i duschen och hoppas på att kjell kommer när som helst och lagar god mat till mig. sen blir de sängen med en film skulle jag tro! jobb väntar imorgon också, klockar ringer sådär underbart tidigt då med, och imorgon blir de ännu mer stress! känns super, verkligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0