hästhästhäst å åter häst

godkväll. har varit på hästryggen så gott som hela dagen känns det som. tränade dressyr för eva-maria på eftermiddagen. det gick sådär! vi har inte riktigt krävt så mycket av honom tidigare träningar som vi gjorde idag, resultatet blev en tjurig dramboi så josephine var nära att åka av faktiskt. men mellan dom dåliga jobbiga delarna så var han riktigt fin. men vi måste ju faktiskt gå vidare i ridningen så är bara att träna på det svåra! tänkte ladda upp lite bilder på skrutten och jag när vi tränar. efter träningen red jag hem till anna där jag tog med mig åsa på en liten tur, det uppskattades skulle jag tro. drack en kopp kaffe och red hem igen. gick en liten promenad med kajsa&hundarna.

har precis kikat på lite bilder från när jag var liten, jises. jag står i en diskmaskin, sitter i en brevlåda, somna i potatislandet. lite söt kanske jag var iallafall!

varning för hästbilder







Kommentarer
Postat av: erica

snygga ni är! :)

2010-07-29 @ 00:20:05
Postat av: ida

finisar!

2010-07-29 @ 02:20:22
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: kajsa

fiiina

2010-07-29 @ 12:47:08
Postat av: kajsa

fiiina

2010-07-29 @ 12:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0