frustrerad

hej, haft en dålig förmiddag. men hade en trevlig gårdag iallafall, träning på morgonen där jag fotade tjejerna lite så nu har dom lite fotbollsbilder på hemsidan, sen spelade vi minigolf och jag kom faktiskt femma + att jag blev utskrattad. jag tror vanlig golf är mer min grej, jag hade lite för mycket sving och bollen rullade alldeles för fort rätt ofta. men femma är skapligt enligt mig själv.
julia sov hos mig inatt, vi låg i soffan hela kvällen och kikade på film med hampus&rasmus. mamma och kjell var inte hemma, dom var å firade tio års bröllopsdag, grattis till dom :-) nu har jag varit ut och farit lite på förmiddagen, irriterad har jag varit också. känner mig trött och min kropp orkar fan inte länge till..

amanda fyller 18 idag, jessica fyllde 18 i förrigår. grattis till er mina fina vänner. dom firas idag men jag lär skippa, jag har en häst som behöver min tid och jobb imorgonbitti så jag måste vila om jag ska orka en hel vecka med jobb, fotboll och dramboi nästa vecka. veckan därpå är jag hemma ensam under veckodagarna, innebär att jag lär ha hand om alla hundar ensam, jobba och såklart ge dramboi det han behöver.

känner att jag behöver några dagars vila, men får bli veckan efter de. men då snackas det om att åka på festival, men aa det känns som att det är lite långt bort för mig, jag kommer inte orka..

vad ska jag göra nu tro? sola lite kanske, kan behövas det också! jag är bländande!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0