ensam är stark

heej. sitter på vardagsrumsbordet och drar några rader här jag. jag fick sällskap igår kväll av louise å elin. louise sov med mig och imorse åkte vi till stallet, trotsade regnet och tänkte ta oss en ridtur. louise kom aldrig iväg pga skadad häst men jag tog mig en liten tur med fina dramboi. for dirket iväg till louise i forsbacka där vi väntade på distrisktsveterinären, han var där i tre timmar och gilbert fick ett bandagerat ben. har varit hos helena ca 7 timmar idag, ett avbrott till max bara. är helt slut och har precis duschat! tänkte se om det går någe bra på tv eller om jag ska sätta på en film.

jobbar imorgon så jag blir ensam inatt, klarat mig hela veckan och fått sällskap. men jag avlider nog inte av att sova lite ensam, har ju tre vakthundar såklart. ska ta en promenad med dom lite senare.

är avundsjuk på alla nära å kära som är utomlands, är avundsjuk på moster och bröderna adolfsson som är på grönalund och åker massor av roliga bergodalbanor och dricker lite öl. jag vill också till grönalund!!

louise var precis förbi här till häst, nu ska jag ta och ge vovvarna mat och rasta dom så är jag klar för kvällen! nej det är jag fan inte alls, glömde vattna blommor igår. måste göras nu! heeeeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0