dalecarlia cup

första dagen av dalecarlia cup är nu avklarad, tjejerna kämpade till sig en vinst också, kunde ju inte börja bättre. det har varit galet varmt idag, jag har jobbat såklart, från sex halv två, då dirket till samling! så inte förän nu har jag min lugna stund, inte druckit idag vilket innebär huvudvärk. blir ändring på den saken imorgon, en vatten flaska är ett måste.

snälla mor min har precis satt in en fläkt på rummet, hur skönt tror ni inte det är? fläktar fint i denna äckliga värme. med denna kommer jag kunna somna ikväll. ett under att jag är vaken nu faktiskt, men ska ta mig en dusch och sen runda av för kvällen. blir en hel dag på sportfältet imorgon!


ett år sedan nu.
saknar laget något sjukt, vi var för bra för att vara sant..

Kommentarer
Postat av: ida

åå herregud vad man saknar..

2010-07-12 @ 22:47:40
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0