yes

felstavat på förra, what to do! min engelska lärare hänger inte här som tur är..

nu har vi fått internet, det försvann igår pga av att kingen bitet av internet kabeln! han ska då alltid ställa till det, annars så var det första dagen i skolan igår och det dög väl men jag gillar lov liiiite mer! gick och la mig halv nio igår, var ganska uttråkad och trött. jag känner mig lika trött idag och hungrig, fan vad jobbigt det är. men håller i, tänkte snart krypa ner och sova, besviken på att det inte alls var någon andra avenyn idag som jag verkligen hade hoppats!

idag har jag varit i skolan och ridit, det var mycket roligt att rida och min häst är världens roligaste, var även ner och betala en liten summa på resan så nu kan vi inte ångra oss.. N I C E :) men nu blir det borsta gaddarna och krypa ner under det kalla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0