nionde januari tvåtusentio

Vad tycker ni om Josses nya header? Snygg va? Kanske kommer en snyggare snart framöver, vem vet. Ja här är jag och gästbloggar, roligt eller hur. Josse är hemma i sitt kalla rum och är lite gnällig, hon får ta en ipren eller dricka nån shake så kanske hon blir lite gladare, för vi älskar när hon är glad ju.

Ja här är en bild från sommaren 08, en riktigt fin sommar tror jag. Den här kvällen var fin, vi var på VIP-listan till Lars Winnerbäck och fick sitta på gräsmattan och mysa, prata. Sen smög vi oss in i öltältet för ingen av oss var arton då, sen åkte vi rolig taxifärd hem till henne. Det var mysigt! Nu är jag nitton och lilla gummsan är 17, men inne på 18-året. Shit, tiden flyger förbi. Det går inte att få tillbaka, men det går att ta vara på den tid man har. Älskar dig Josephine! Du har visat vad en bra vän är. Haha hoppas du får lite bra läsning nu, och hoppas jag får gästblogga snart igen! Kungen, over and out.

xoxo, elin.



Kommentarer
Postat av: kungen

gulleelin :*

2010-01-08 @ 22:53:13
Postat av: Silaskatinka

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 08:48:46
URL: http://silaskatinka.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0