lördag förmiddag

Hejsan, sitter här nysolad redo för att ta mig en promenad till världens vackraste, ska försöka ta mig ut på en ridtur trots att det är så kallt han kan inte stå så mycket mer nu.. jävla kyla! mamma ringde falun igår och dom sa att jag skulle få opereras tidigast någon gång i mars  och det är alldeles för sent tycker jag, så mamma har ringt till stockholm idag, jag får göra det där och det blir troligen 25 februari, så går allt som det ska nu så blir det då. känns mycket bättre, blev nästan glad fast ändå inte, jag vill inte göra detta men jag måste för jag vill ju faktiskt ha ett helt knä i slutändan.. what to do

nu ska jag kila. puss

Kommentarer
Postat av: ida

lördag förmiddag? tänk efter lite nu josephine. kan det möjligtvis inte vara så att det är onsdag idag?

2010-01-13 @ 13:56:44
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0