kingeling

tjena, soft dag idag :-) vi hade bara en lektion sen åkte jag hem och myste i solen och tog mig sedan en promenad till stallet, var ute och red länge, red först själv sen med idaslida, alltid lika mys. mockade sen gick jag hem så motionerat lite idag har jag minsann gjort. kingen snodde nyss min hårspray, bet en hål i flaskan så sprutade hårspray på hela övervåningen, så jag blev en hårspray fattigare. igår åt han upp hampus inomhusskor, han är inte snäll den där hunden.

jag tänkte snart ta mig en dusch sen blir det bara slappt ikväll, nu är kingen i min papperskorg och rotar, jag orkar inte ens vända mig om och se vad han tog. 
d r y g a f a n s k a p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0