@ jeffs place

hej, ligger i en röd soffa ganska högt upp i skräddarbacken. är hemma hos jeff, vi har ätit lite soppa med gott och även chokladmuffin. kikat på en film som vi spelat in för över ett år sedan och fan vad vi skratta. mina vänner var så söta så men jag såg verkligen utvecklingsstörd ut. helt sick! nu är jag trött, gick ändå upp fem imorse, och hållt igång hela dagen. vi har bokat resa nu iallafall, blev billigt och bra + all in clusive. mycket bra! jag ska väl ställa mig på sparken hem snart, trött och har utsläpp imorgon bitti, ska bli riktigt kallt. Dramboi fick sova med fleece fast jag tror inte han skulle frysa utan faktiskt, men det kändes bra för mitt samvete. får se imorgon bitti om han svettas eller inte. ska sparka mig ner till stallet imorgon.
Tolkade med sparken upp till jenny, louise fick tolka upp mig hit, var riktigt roligt :) nej nu ska jag kika vidare på nerdarna som äger på gitar hero!

:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror inte han kommer att svettas. det är verkligen rövkallt

2010-01-06 @ 01:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0