jävla vinterland

hej, blev kvar längre hos jeff igår, jag och mitt slagverk var å med på guitar hero. så imorse när jag gick upp var jag ganska trött, mamma körde mig till stallet, det var kallt så slapp sparka mig dit. så gjorde stallet på en gång imorse så åkte hem och åt lite thaimat till frukost innan jag la mig igen, och nästan gång jag vaknade var klockan kvart över två. så då var det dags att kliva ur sängen, men har ont i huvudet trotts att jag sovit ikapp nu.. så blir att ta några tabletter, tappa upp ett bad, har laddat med tidning och ipoden. har även lite badbrus.

väntar på att vattnet ska fylla karet nu, har städat lite på mitt rum också!
kvällen vet jag inte alls vad den har att erbjuda, vi får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Elin

du städar ju jämt :)

2010-01-06 @ 21:20:00
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0