hallå

Tjenare, har varit lite off här ett tag men kan inte lova att det blir bättre heller.

varit ledig idag, kändes ruskigt bra var även ut på en tur med min vackra och elin idag han var pigg :-) for till stan och kupolen en sväng med min bästa kompis kika runt sen var vi hem till louisen på kvällen och fixa häst inför morgondagen och åkte även lite släde på kvällskvisten, det var riktigt mysigt. kom ganska nyligen in från en promenad med kajsa&vovvisarna, hade mina uggs på mig så det var ozzy&kingen som var ute och gick med mig, åkte efter. gjorde även vinterns första vurpa, dock var det hundarnas fel ;-)

nu bör jag verkligen krypa ner, upp tidigt imorgon och släppa ut hästarna!

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha :-)

2010-01-30 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0