fredagsmys

hejsan alla kottar. gårdagen blev mysig trotts allt, jag,jess,jeff&santa tog oss ut och tolkade med spark bakom hästarna. sandra var dock inte så skicklig inom tolkningsfronten. men what to do ;) vi traskade hem till mig genomfrusna och käkade lite kladdkaka och varm oboy, inväntade malin som kom redo för att basta så vi begav oss ner i bastun och chillade med lite musik och torgnys blev det faktiskt också. det solades och rullades i snön och vi njöt. sedan skulle vi göra hemmagjorda ansiktsmasker, såg ganska äckliga ut men jag tror det funkade, jag blev len men dock har jag inge finn problem heller. vi blev sugna på gott igen så vi beställde hem två pizzor och delade på, snackade skit och sen där någonstans var kvällen slut.

kungen lyckades bränna rumpan i solariumet. jag skulle prova utan bikini trosor för första gången, aldrig mer. har en röd stjärt just nu.. idag hade jag tänkt att rida, det sket sig. jag hade tänkt jogga, det sket sig. allt på grund av att det är så fucking jävla äckligt kallt. trött på det nu! sjukt ridsugen och kilon måste bort.  men what to do, ska götta mig istället. får se hur kvällen spenderas, work imorgon bitti så.

bilder får ni, puss






Kommentarer
Postat av: ida

äsch, skyll på kylan du. alla vet att du egentligen skippade ridning och jogging pga rodnad på din stjärt!

2010-01-08 @ 22:18:19
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0