depp till pepp

det blev en bra dag, trotts att jag var för trött, för mycket ont i huvudet och för mycket irriterad. italienskan var slapp, men datorerna på hagaäckligaskolan är sämst, jätte sämst. och hade inte ens ett litet sug på att han idrott, men det bliv bollsport och humöret gick mot det bättre, träffade johan bergman också! som jag saknat.
JOHAN GJORDE MIN DAG!

sen har allt bara flytit på, fick sluta tidigare, red med kajsa och hennes syster, hennes syster trilla av och man fick sig ett gott skratt, varit med ida några timmar innan den sena fotbollsträningen som var ganska rolig så det har varit nice :-D

nu måste jag lägga mig, annars kommer det inte gå vill jag lova. godnatt mongon

Kommentarer
Postat av: ida

sv; fula miner. snygga brudar! ;)

2010-01-19 @ 21:04:26
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0